Wiadomości mieszkaniowe

Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl

Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl

Blog

29 stycznia 2018

Oddaj swój głos!

Średnia ocen 5/5 na podstawie 4 głosów

Poszerzona rzeczywistość

Marketing w dzisiejszych czasach to ciągły wyścig o uzyskanie przewagi konkurencyjnej w otoczeniu wolnej gry rynkowej. Technologie, które uznajemy dziś za rewolucyjne, w ciągu 3 lat zmieniają się w anachroniczne. Nowe pokolenia, które wchodzą na rynek w roli nabywców, to Klienci o zupełnie innym spojrzeniu na rzeczywistość, zupełnie inaczej myślący o jeszcze szerszym spektrum widzenia zagrożeń i szans.

Poszerzona rzeczywistość

W czasach globalnej wioski sami wybieramy, jak chcemy żyć, czy potrzebujemy nabywać określony przedmiot, czy wystarczy go tylko czasowo eksploatować (Ekonomia Współdzielenia). Jedną z najnowszych technologii, która jest dobrze dopasowana do społeczności mobilnej i która ma szansę zdominować rynek w ciągu najbliższych lat lata, jest Poszerzona Rzeczywistość (Augmented Reality). W skrócie jest to kompilacja otaczającej nas rzeczywistości z rzeczywistością wirtualną. Rozwój tej technologii ma szansę całkowicie zmienić sposób prezentacji nieruchomości deweloperskich. Wyobraźmy sobie sytuację, w której nasz Klient pojawia się na budowie w momencie fundamentowania i uruchamia kamerę swojego smartfonu, kierując jej obiektyw na teren, na którym ma powstać nasza inwestycja. Jego oczom ukazuje się gotowy budynek z elewacją, wejściami do klatek schodowych, detalami wykończeniowymi, a na boku ekranu Klient dostaje informacje o wolnych apartamentach, cenach, walorach okolicy, etc. Kilka lat nasz zespół  jako jeden z pierwszych w Polsce zbudował w pełni funkcjonalną makietę 3d inwestycji mieszkaniowej, która w zamyśle miała się wyświetlać na ostatniej stronie klasycznego folderu, po użyciu kamery pracującej w środowisku IOS i Android. Cała próba wyszła pomyślnie, a dzięki aplikacji można było wchodzić na poszczególne kondygnacje, oglądać detale poszczególnych apartamentów. Wszystko za pomocą smartfonu i aplikacji, bez konieczności stosowania okularów i innych niewygodnych gadżetów.  Udany przykład zastosowania poszerzonej rzeczywistości znajdziecie Państwo w przykładowym video.  

 

Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami z rynku pierwotnego,
polub nasz fanpage Mieszkaniowe Inspiracje

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij go!

Dodaj komentarz

Komentowanie dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe.

0 Komentarzy