Poszerzona rzeczywistość
Data publikacji: 29.01.2018, Data aktualizacji: 21.03.2019
Średnia ocen 5/5 na podstawie 4 głosów
W czasach globalnej wioski sami wybieramy, jak chcemy żyć, czy potrzebujemy nabywać określony przedmiot, czy wystarczy go tylko czasowo eksploatować (Ekonomia Współdzielenia). Jedną z najnowszych technologii, która jest dobrze dopasowana do społeczności mobilnej i która ma szansę zdominować rynek w ciągu najbliższych lat lata, jest Poszerzona Rzeczywistość (Augmented Reality). W skrócie jest to kompilacja otaczającej nas rzeczywistości z rzeczywistością wirtualną. Rozwój tej technologii ma szansę całkowicie zmienić sposób prezentacji nieruchomości deweloperskich. Wyobraźmy sobie sytuację, w której nasz Klient pojawia się na budowie w momencie fundamentowania i uruchamia kamerę swojego smartfonu, kierując jej obiektyw na teren, na którym ma powstać nasza inwestycja. Jego oczom ukazuje się gotowy budynek z elewacją, wejściami do klatek schodowych, detalami wykończeniowymi, a na boku ekranu Klient dostaje informacje o wolnych apartamentach, cenach, walorach okolicy, etc. Kilka lat nasz zespół jako jeden z pierwszych w Polsce zbudował w pełni funkcjonalną makietę 3d inwestycji mieszkaniowej, która w zamyśle miała się wyświetlać na ostatniej stronie klasycznego folderu, po użyciu kamery pracującej w środowisku IOS i Android. Cała próba wyszła pomyślnie, a dzięki aplikacji można było wchodzić na poszczególne kondygnacje, oglądać detale poszczególnych apartamentów. Wszystko za pomocą smartfonu i aplikacji, bez konieczności stosowania okularów i innych niewygodnych gadżetów. Udany przykład zastosowania poszerzonej rzeczywistości znajdziecie Państwo w przykładowym video.
Marketing Dewelopera to zespół z dużym doświadczeniem we wdrażaniu nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań biznesowych w branży deweloperskiej.
Subskrybuj rynekpierwotny.pl w Google News
PODZIEL SIĘ:
KATEGORIE: