Poszerzona rzeczywistość

Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl
Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl

Data publikacji: 29.01.2018, Data aktualizacji: 21.03.2019

Średnia ocen 5/5 na podstawie 4 głosów

Poszerzona rzeczywistość
Marketing w dzisiejszych czasach to ciągły wyścig o uzyskanie przewagi konkurencyjnej w otoczeniu wolnej gry rynkowej. Technologie, które uznajemy dziś za rewolucyjne, w ciągu 3 lat zmieniają się w anachroniczne. Nowe pokolenia, które wchodzą na rynek w roli nabywców, to Klienci o zupełnie innym spojrzeniu na rzeczywistość, zupełnie inaczej myślący o jeszcze szerszym spektrum widzenia zagrożeń i szans.

W czasach globalnej wioski sami wybieramy, jak chcemy żyć, czy potrzebujemy nabywać określony przedmiot, czy wystarczy go tylko czasowo eksploatować (Ekonomia Współdzielenia). Jedną z najnowszych technologii, która jest dobrze dopasowana do społeczności mobilnej i która ma szansę zdominować rynek w ciągu najbliższych lat lata, jest Poszerzona Rzeczywistość (Augmented Reality). W skrócie jest to kompilacja otaczającej nas rzeczywistości z rzeczywistością wirtualną. Rozwój tej technologii ma szansę całkowicie zmienić sposób prezentacji nieruchomości deweloperskich. Wyobraźmy sobie sytuację, w której nasz Klient pojawia się na budowie w momencie fundamentowania i uruchamia kamerę swojego smartfonu, kierując jej obiektyw na teren, na którym ma powstać nasza inwestycja. Jego oczom ukazuje się gotowy budynek z elewacją, wejściami do klatek schodowych, detalami wykończeniowymi, a na boku ekranu Klient dostaje informacje o wolnych apartamentach, cenach, walorach okolicy, etc. Kilka lat nasz zespół  jako jeden z pierwszych w Polsce zbudował w pełni funkcjonalną makietę 3d inwestycji mieszkaniowej, która w zamyśle miała się wyświetlać na ostatniej stronie klasycznego folderu, po użyciu kamery pracującej w środowisku IOS i Android. Cała próba wyszła pomyślnie, a dzięki aplikacji można było wchodzić na poszczególne kondygnacje, oglądać detale poszczególnych apartamentów. Wszystko za pomocą smartfonu i aplikacji, bez konieczności stosowania okularów i innych niewygodnych gadżetów.  Udany przykład zastosowania poszerzonej rzeczywistości znajdziecie Państwo w przykładowym video.  

 

Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl
Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl

Marketing Dewelopera to zespół z dużym doświadczeniem we wdrażaniu nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań biznesowych w branży deweloperskiej.

Subskrybuj rynekpierwotny.pl w Google News

PODZIEL SIĘ:

KATEGORIE:

OCEŃ ARTYKUŁ:

Komentowanie dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.

    Artykuły powiązane

    Nagrody i wyróżnienia

    nagroda forbes 2022
    nagroda forbes 2021
    nagroda digital excellence awards 2022
    nagroda laur klienta 2023
    nagroda dobry pracodawca 2023
    nagroda gazele biznesu 2023
    Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana

    Nowa odsłona RynkuPierwotnego została stworzona w oparciu o najnowsze technologie zapewniające szybsze działanie serwisu i maksymalne bezpieczeństwo. Niestety, Twoja aktualna przeglądarka nie wspiera tych technologii.

    Sugerujemy pobranie najnowszej wersji jednej z poniższych wyszukiwarek: