Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana

Nowa odsłona RynkuPierwotnego została stworzona w oparciu o najnowsze technologie zapewniające szybsze działanie serwisu i maksymalne bezpieczeństwo. Niestety, Twoja aktualna przeglądarka nie wspiera tych technologii.

Sugerujemy pobranie najnowszej wersji jednej z poniższych wyszukiwarek:

iParkomat zapłaci Ci nawet 400 zł miesięcznie!

Artykuł sponsorowany

Data publikacji: 21.07.2014, Data aktualizacji: 20.08.2024

Średnia ocen 3/5 na podstawie 1 głosu

iParkomat zapłaci Ci nawet 400 zł miesięcznie!
Czy jadąc do pracy, Twoje miejsce parkingowe stoi puste? Wykorzystaj jego potencjał i zacznij na nim zarabiać! Z pomocą przychodzi nowe rozwiązanie – iParkomat.pl.

Wielu pracowników biur lub urzędów mieszczących się w centrum miasta, każdego dnia ma problem z zaparkowaniem samochodu w pobliżu swojej firmy. Jak się okazuje miejsc parkingowych nie ma albo są koszmarnie drogie. W tym samym czasie w najbliższej okolicy wiele miejsc postojowych stoi pustych, bo ich właściciele pojechali do pracy. Twórcy aplikacji iParkomat postanowili rozwiązać ten problem, przychodząc z pomocą wszystkim tym, którzy bezskutecznie szukają parkingu oraz dać zarobić tym, którzy swoim miejscem postojowym chcą się podzielić z innymi.

Jak działa iParkomat?

iParkomat to aplikacja pozwalająca użytkownikom na zgłoszenie ich miejsca parkingowego lub garażu pod wynajem. Co więcej, mają oni możliwość ustalenia godzin, w jakich można z niego korzystać. Wszystko odbywa się elektronicznie, za pośrednictwem internetu i bez zbędnych formalności. Rejestracja w serwisie, przeglądanie dostępnych ofert, wystawienie oferty miejsca postojowego przez osobę, która chce je wynająć (tzw. Gospodarza) są bezpłatne. Gospodarz sam decyduje o cenie za jaką skłonny jest odstąpić swoje miejsce parkingowe, a iParkomat zajmuje się szukaniem osoby, która będzie chciała z tego miejsca skorzystać (tzw. Gościa).

Na serwisie możesz zarabiać? W jaki sposób?

Gospodarz zarabia udostępniając swoje miejsce postojowe Gościowi, a Gość obniża swoje dotychczasowe opłaty za parking, mając pewne, konkretne i wygodne miejsce parkowania zlokalizowane tam, gdzie go potrzebuje. Poza indywidualnymi osobami, które wynajmują przez iParkomat.pl swoje prywatne miejsca w czasie gdy są w pracy, na wakacjach lub gdy wyjeżdżają na weekend poza miasto, serwis pomaga w zarabianiu na miejscach postojowych właścicielom, którzy w ogóle z nich nie korzystają, np. deweloperom lub inwestorom budowlanym, którzy nie sprzedali wszystkich miejsc postojowych w swoich inwestycjach, a przecież mogą na nich zarabiać.

iParkomat to klasyczne rozwiązanie win – win, w którym obie strony wygrywają. Aplikacja została tak stworzona, aby rozwiązać problem braku miejsca parkingowego Gości i dać zarobić Gospodarzom, którzy chcą się podzielić swoim miejscem. Nie są to małe kwoty, bo osoba udostępniająca swój parking może zarobić nawet do 400 zł miesięcznie!” – tłumaczy Piotr Sacha zarządzający serwisem iParkomat.pl.

Jak odbywa się cały proces udostępniania miejsca parkingowego?

Wystarczy, że Gospodarz zarejestruje się na stronie aplikacji iParkomat, a następnie wypełni prosty elektroniczny formularz, który jest opisem miejsca postojowego:

  • lokalizacja miejsca,
  • dostępność (w jakich dniach i godzinach jest dostępne),
  • cena,
  • zdjęcie parkingu
  • dodatkowy opis w postaci krótkiej charakterystyki (miejsce zadaszone, monitorowane, ogrzewane, wymiary miejsca postojowego, rodzaj pojazdów, które mogą z niego korzystać - osobowe, ciężarowe) itp.

iParkomat.pl działa na terenie całej Polski. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 700 użytkowników oraz dostępnych ponad 100 ofert miejsc postojowych głównie z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Więcej informacji nt. aplikacji znajdziecie na stronie www.iparkomat.pl oraz pisząc na adres kontakt@iparkomat.pl.

Subskrybuj rynekpierwotny.pl w Google News

PODZIEL SIĘ:

KATEGORIE:

OCEŃ ARTYKUŁ:

Komentowanie dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.

    Artykuły powiązane

    • Strategia SXO

      Strategia SXO

      SXO powoli wypiera klasyczne SEO z internetu. Coraz większy nacisk położony jest na użytkownika, a nie jak miało to miejsce do tej pory, na roboty i algorytmy wyszukiwarek. Jak zatem stworzyć taką treść, która z jednej strony będzie dopracowana pod kątem doświadczenia użytkownika, a z drugiej zgodna z SXO?

      21 lutego 2023

      Nowy Marketing

    • Neuromarketing a tworzenie contentu

      Neuromarketing a tworzenie contentu

      O tym, że treści marketingowe powinny wyróżniać się w morzu informacji i publikacji pochodzących od marek powiedziano już naprawdę dużo. Jednak starając się udoskonalić komunikację marketingową, prawdopodobnie niewiele osób myśli o tym jak np. posty na Facebooku czy opisy produktów działają na podświadomość odbiorców. Tymczasem wiedza ta jest kluczowa, celem budowania skutecznej komunikacji.

      20 lutego 2023

      Agnieszka Wójcik-Zachorska

    • E-mail marketing u dewelopera

      E-mail marketing u dewelopera

      Jak wykorzystywany jest e-mail marketing u dewelopera? Oto wyniki audytu: 95% treści mailingów skupia się na sprzedaży inwestycji. Mailingi przygotowane są szablonowo, przeładowane treścią. Czy branża deweloperska wystarczająco wykorzystuje e-mail marketing w działaniach promocyjno-sprzedażowych?

      18 maja 2022

      DigitalBee

    • Marka osobista – dlaczego warto i jak ją budować?

      Marka osobista – dlaczego warto i jak ją budować?

      Marka osobista pomaga osiągnąć korzyści zawodowe i prywatne. Wpływa na rozwój i doskonalenie się, ale przede wszystkim na bycie najlepszym w swojej dziedzinie. Czym jest, dlaczego warto i jak budować swoją markę osobistą? Czytaj dalej!

      18 marca 2021

      Nowy Marketing

    Nagrody i wyróżnienia

    Nagroda Forbes 2022
    Nagroda Forbes 2021
    Nagroda Digital Excellence Awards 2022
    Nagroda Laur Klienta 2023
    Nagroda Dobry Pracodawca 2023
    Nagroda Gazele Biznesu 2023