Wiadomości mieszkaniowe

Mikołaj Ostrowski

Mikołaj Ostrowski

Aktualności - Nieruchomości - Z życia portalu

Oddaj swój głos!

Średnia ocen 4/5 na podstawie 7 głosów

Deweloperze te narzędzia pomogą Ci podczas pracy zdalnej!

Praca zdalna może być przyjemna i efektywna, jeśli wdrożysz odpowiednie narzędzia. Sprawdź jakie!

Deweloperze te narzędzia pomogą Ci podczas pracy zdalnej!

Sytuacja związana z koronawirusem dość szybko wymusiła na świecie biznesu przystosowanie się do nowych warunków pracy z klientem. Ze względów epidemiologicznych ograniczono kontakty osobiste do minimum, tym samym powodując potrzebę szukania odpowiednich alternatyw kontaktu. Specjalnie dla klientów portalu RynekPierwotny.pl przygotowaliśmy przewodnik po narzędziach komunikacji, które pomogą pracownikom biur deweloperskich w zdalnym kontakcie z osobami, szukającymi mieszkań.

Poniżej prezentujemy dokładną listę narzędzi, wraz z krótkim opisem, jednak na sam początek przypomnijmy o narzędziach, z których większość z Państwa korzysta.

Panel Dewelopera. To narzędzie, udostępnione dla każdego naszego klienta, z którego mogą Państwo korzystać zdalnie po zalogowaniu się loginem i hasłem. Przypominamy, że macie Państwo dostęp do wszystkich klientów, którzy złożyli zapytania drogą telefoniczną lub przez formularz kontaktowy. Do Państwa dyspozycji jest możliwość śledzenia statusu klienta, dodawania zdarzeń w postaci umawiania telefonu, e-maila czy innego zadania z możliwością uzyskiwania powiadomień SMS i e-mail. Możecie Państwo korzystać także z Aplikacji Panelu Dewelopera na telefony, którą można pobrać w sklepie Google.

Narzędzia Google (G Suite). Pakiet narzędzi wirtualnych Google może Państwu pomóc w bieżącym planowaniu pracy własnej i komunikacji z klientem.

W ramach narzędzi Google macie Państwo do dyspozycji m.in.:

  • Możliwość udostępniania dokumentów, załączników, prezentacji dzięki np. Google Drive, Google Docs, Google Sheets i Google Presentation
  • Możliwość umawiania spotkań oraz telekonferencji przez Google Calendar
  • Z kalendarzem Google Calendar jest również zintegrowany Google Hangouts, który pozwala na prowadzenie wspólnych telekonferencji. Wystarczy tylko wysłać zaproszenie na spotkanie osobie, aby je zaakceptowała, a potem jednym kliknięciem włączyć tele- lub wideokonferencję.
  • Możliwość planowania zadań przez Google Keep

Wszystkie te narzędzia są darmowe i dostępne dla osób posiadających konto Google (zakładane na swojego prywatnego lub służbowego e-maila).


Przypominamy także o takich narzędziach jak Facebook. Obecnie znakomita większość naszych klientów, którzy są zainteresowani zakupem mieszkania, posiada własne profile na tym najbardziej znanym portalu społecznościowym, który przez narzędzie Facebook Messenger pozwala na komunikację i przeprowadzanie wideokonferencji oraz rozmów telefonicznych, a także przesyłanie załączników.

Dodatkowe narzędzia, z których możecie Państwo skorzystać:

Udostępnianie plików, przesyłanie mediów i dodatkowych informacji

Dysk Google - po założeniu konta, Google pozwala na udostępnienie plików zawartych w chmurze, poszczególnym użytkownikom za pomocą linku.

 

Wetransfer - pozwala na przesłanie użytkownikowi, za pomocą linku, plików do wielkości 2GB. Nie wymaga zakładania konta.

Dropbox  - wymaga założenia bezpłatnego konta. Pozwala udostępniać w chmurze pliki i media dedykowanym osobom.

 

Organizacja pracy i komunikacja ze współpracownikami:

 

Skype – to chyba najpopularniejszy komunikator internetowy pozwalający swoim użytkownikom kontaktować się nie tylko za pomocą głosu, ale również obrazu (wideorozmowa) i czatu. Umożliwia on również wymianę plików między rozmówcami oraz wykonywanie darmowych połączeń telefonicznych (zarówno na telefony stacjonarne, jak i komórkowe) oraz wysyłanie wiadomości SMS. W najnowszej wersji dodano również możliwość udostępniania ekranu oraz wysyłania kontaktów.

 

Join.me jest darmową aplikacją, dzięki której w prosty sposób możemy podłączyć się do wideokonferencji. Zaletą jest możliwość dzielenia się ekranem, równocześnie nie przerywając połączenia wideo bądź audio. Aplikacja jest kompatybilna z częścią aplikacji wchodzących w skład G Suite (czyli m.in. z Docs, Slides czy Sheets).

Slack to darmowy komunikator pozwalający na bieżący kontakt między współpracownikami. Pozwala na tworzenie dedykowanych pokoi, prywatnych grup do 9 osób, przesyłanie plików i mediów, wykonywanie połączeń telefonicznych. Obecnie jest to główne narzędzie komunikacji, które pracownicy portalu RynekPierwotny.pl wykorzystują w ramach pracy zdalnej. 

Trello - bardzo proste, darmowe i popularne narzędzie do porządkowania zadań i prowadzenia projektów. Możesz z niego korzystać ze współpracownikami, dzieląc się zadaniami, wspólnie prowadząc projekty i tworząc teamy projektowe.

Evernote – to aplikacja na Android’a i jedno z najpopularniejszych i najlepiej ocenianych narzędzi do podnoszenia produktywności. Dzięki Evernote możemy skanować nasze odręczne notatki (z możliwością ich tagowania), zamieszczać je w kalendarzu, tworzyć plany na następne tygodnie, zapisywać przydatne bądź interesujące nas linki.

Tomato Timer

Tomato Timer – darmowe narzędzie na stronie tomato-timer.com do odmierzania czasu, które pozwala na kontrolę czasu pracy i przerw. Można ustawić powiadomienia, gdy upłynie czas przerwy lub danego zadania. Możliwość ustawienia trybu Pomodoro (25 min.), krótkiej przerwy (5 min.) długiej przerwy (10 min.).

Wszystkie wymienione narzędzia są w wersji darmowej. Niektóre z nich mogą posiadać dodatkowe płatne pakiety za szereg dodatkowych opcji. Mamy nadzieję, że niniejsze narzędzia pozwolą na efektywną pracę z klientem i zarządzanie Państwu swoim czasem podczas pracy zdalnej.

Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami z rynku pierwotnego,
polub nasz fanpage Mieszkaniowe Inspiracje

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij go!

Dodaj komentarz

Komentowanie dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe.

0 Komentarzy