![Komobex-Inel Sp. z o.o. logo](https://thumbs.rynekpierwotny.pl/5e89160c:I7h0kfqnBv7PADHc-mgmgy41ejI/120x90/filters:no_upscale()/vendors/vendor/logo/komobex-inel-sp-z-oo_ab670f.png)
Komobex-Inel Sp. z o.o.
Częstochowa, ul. Dekabrystów 41Informacje o nas
Przedsiębiorstwo Komobex-Inel sp. z.o.o to firma realizująca wiele zadań z zakresu inwestycji budownictwa ogólnego, komunalnego i przemysłowego.
Komobex-Inel to przedsiębiorstwo z wieloletnią tradycją, które łączy w sobie szereg czynników składających się na profesjonalne, rzetelne oraz terminowe wykonanie powierzonych inwestycji.
Gwarancja prawidłowego wykonania powierzonych zadań przez Komobex – Inel opiera się na stępujących filarach:
wykwalifikowana kadra; Komobex – Inel zatrudnia ponad 150 pracowników w tym 15 osób kadry zarządzającej o wysokich kwalifikacjach oraz doświadczeniu zawodowym,
nowoczesne systemy zarządzania; w firmie została wydrążona polityka jakości oraz system zarządzania ISO zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2001, które są dowodem na wysoką jakość usług świadczonych przez Komobex-Inel,
specjalistyczny sprzęt; przedsiębiorstwo posiada własne wyposażenie sprzętowe niezbędne do realizacji powierzonych inwestycji z zakresu budownictwa,
doświadczenie; przedsiębiorstwo „KOMOBEX INEL” spółka z o.o. powstało w 1991 roku w wyniku przekształcenia przedsiębiorstwa państwowego o wieloletniej tradycji PRKOP; Przez dziewiętnaście lat firma zrealizowała jako generalny wykonawca lub podwykonawca wiele zadań z zakresu inwestycji budownictwa ogólnego, komunalnego i przemysłowego,
działalność charytatywna; Komobex – Inel wspiera lokalne inicjatywy na rzecz sportu, ekologi oraz propagowania zdrowego trybu życia wśród młodzieży.
Wszystkie wymienione filary tworzą misję przedsiębiorstwa Komobex-Inel, którego celem jest terminowe, szybkie i bezpieczne budownictwo bez negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Komobex-Inel, będąc przedsiębiorstwem o uznanej i ugruntowanej pozycji na rynku oraz przeświadczeniu o priorytetowej roli jakości w aspekcie funkcjonowania organizacji, określiło długoterminową taktykę będącą instrumentem do osiągnięcia strategicznych celów takich jak: wszechstronny rozwój przedsiębiorstwa, wysoki poziom świadczonych usług oraz zadowolenie klienta
Cele te realizowane są poprzez:
spełnienie oczekiwań oraz potrzeb klientów przy równoczesnym zachowaniu norm prawnych i jakościowych,
terminową realizację usług, pozbawioną wad na wysokim poziomie jakościowym,
optymalizację kosztów na wszystkich szczeblach organizacyjnych,
utrzymanie opinii partnera godnego zaufania, rzetelnego i wiarygodnego,
ciągłe podnoszenie kwalifikacji i fachowości naszych pracowników,
zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków pracy,
rozbudowa zaplecza technicznego poprzez wyposażenie firmy w nowoczesny sprzęt i urządzenia,
poszanowanie i dbałość o sprzęt,
zwiększenie wydajności poprzez odpowiedni system motywacyjny,
ciągłe doskonalenie naszych usług oraz systemu zarządzania jakością.