Wiadomości mieszkaniowe

Regionalne - Warszawa - Poznań

3 marca 2020

Oddaj swój głos!

Średnia ocen 4/5 na podstawie 1 głosów

VII Targi Bricomarché

15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché. Sprawdź więcej na RynekPierwotny.pl.

VII Targi Bricomarché

Wydarzenie, które odbyło się w dniach 17-18 lutego zbiegło się z obchodami 20-lecia obecności supermarketów sieci na polskim rynku. Podczas Targów Bricomarché przedstawiciele sklepów mieli  możliwość bezpośredniego kontaktu z dostawcami oraz szansę na zapoznanie się z obowiązującymi trendami rynkowymi.

Cieszymy się, że tegoroczne Targi Bricomarché mogliśmy połączyć z 20-leciem obecności naszej sieci w Polsce i świętować ten okrągły jubileusz w tak licznym gronie. Każdego roku, już od 7 lat, to wydarzenie niesie za sobą ogromną wartość dodaną dla współpracujących z nami przedsiębiorców. Podczas targów mają oni możliwość poznania dostawców, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej jest im podjąć decyzje dotyczące wyboru partnerów do współpracy – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce. 

Tegoroczne wiosenne Targi Bricomarché mogły poszczycić się rekordową frekwencją. Podczas VII edycji wydarzenia, hale Międzynarodowych Targach Poznańskich odwiedziło blisko 4 000 osób, wśród których obecni byli pracownicy i dostawcy supermarketów działających pod szyldem Bricomarché. Tematem przewodnim wiosennych targów były materiały budowlane oraz majsterkowanie. Wydarzenie było okazją do skorzystania ze specjalnie przygotowanej przez dostawców oferty targowej i poszerzenia swojego asortymentu.

Targi Bricomarché już na dobre wpisały się w kalendarz biznesowy nie tylko współpracujących z nami przedsiębiorców, ale również dostawców. Dla każdej ze stron jest to bardzo duże wydarzenie, które niesie za sobą wiele korzyści. Przekłada się ono nie tylko na stale rosnące obroty, ale również oddaje wyjątkową atmosferę biznesu przyszłości, który jest oparty na współpracy i wieloletnim partnerstwiemówi Paweł Stefaniak, dyrektor departamentu Materiały Budowlane i Majsterkowanie sieci Bricomarché w Polsce. 

Sieć supermarketów DIY organizuje targi dwa razy do roku – na wiosnę oraz na jesień. Podczas VIII edycji jesiennego wydarzenia, która odbędzie się w październiku, uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą dostawców oferujących produkty z kategorii Ogród i Dekoracje. Będzie to XV odsłona targów organizowanych przez sieć Bricomarché wchodzącą w skład Grupy Muszkieterów.


 

Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami z rynku pierwotnego,
polub nasz fanpage Mieszkaniowe Inspiracje

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij go!

Dodaj komentarz

Komentowanie dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe.

0 Komentarzy