Jezioro na wyłączność, prywatna siłownia i innowacyjne technologie, czyli czym zachęcić klienta do zakupu mieszkania?

Marketing & Communications Consultants

Data publikacji: 14.11.2017, Data aktualizacji: 19.03.2019

Średnia ocen 5/5 na podstawie 2 głosów

Jezioro na wyłączność, prywatna siłownia i innowacyjne technologie, czyli czym zachęcić klienta do zakupu mieszkania?
Prywatne jezioro na osiedlu, siłownia dla mieszkańców, czy mieszkania z systemem Smart Home. To tylko niektóre z nietypowych rozwiązań, które sprawiają, że deweloperski „standard” nabiera nowego znaczenia. Czego może oczekiwać klient, który właśnie poszukuje mieszkania na warszawskim rynku?

Deweloperzy nie mają wątpliwości – największy wpływ na wybór nowego mieszkania wciąż mają atrakcyjna lokalizacja i cena lokalu. Ten wniosek potwierdzają badania*, z których też jasno wynika, że poza wspomnianymi podstawowymi kwestiami, dla kupujących mieszkania ogromne znaczenie mają także: różnorodność oferty (dostępność różnego typu mieszkań), infrastruktura wokół budynku oraz standard inwestycji. Co w sytuacji, gdy te są do siebie podobne w różnych inwestycjach? Wówczas potencjalnych klientów przyciągają dodatkowe, nieszablonowe udogodnienia, których co roku przybywa w ofertach deweloperów.

Mieszkać w zgodzie z naturą

Coraz więcej deweloperów rozumie potrzebę „wychodzenia” z projektem poza cztery ściany mieszkania, dlatego dążą do stworzenia pięknego i atrakcyjnego otoczenia. Dzięki temu, nie tylko podnoszą wartość inwestycji, ale przed wszystkim nadają jej niepowtarzalny charakter. Zieleń w coraz większym stopniu obecna jest na zewnątrz.

Dzieje się to m.in. w inwestycji SkyLife, budowanej przez Nexity na warszawskiej Woli, gdzie na kilkudziesięciometrowej przestrzeni pomiędzy budynkami wyrosną drzewa, bujna trawa i gęste krzewy, dzięki którym osiedle nie zamieni się w kolejną betonową pustynię. To jednak nie koniec ukłonu w stronę natury. Ten sam deweloper postanowił pójść o krok dalej i stworzyć dla mieszkańców nowo powstającego osiedla na Ursynowie… prywatne jezioro. Na terenie LifeTown, powstanie zbiornik wodny o kubaturze 270 tys.mkw. z ogrodzonym terenem wokół niego. Projekt został opracowany tak, by przyszli mieszkańcy mogli relaksować się spacerując po pomoście lub odpoczywając na tarasie przy akwenie.

W LifeTown przy ul. Kłobuckiej 6 w Warszawie znajdą się lokale o zróżnicowanej powierzchni, które dostosujemy zarówno do potrzeb kilkuosobowej rodziny, jak i młodych, aktywnych singli. Kameralne osiedle będzie usytuowane w otoczeniu zieleni. Zastosujemy tu również nietypowe rozwiązanie – przyszli mieszkańcy zyskają dostęp do własnego jeziora, co będzie sprzyjało wypoczynkowi bez konieczności wyjazdu poza miasto. Sprzedaż mieszkań w tej inwestycji rozpoczniemy podczas Dni Otwartych LifeTown w dniach 17-19 listopada. Wówczas osoby zainteresowane mieszkaniem z dostępem do prywatnego jeziora będą mogły nabyć je w najniższej cenie – 5500  zł/mkw. - komentuje Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny Nexity Polska

W nowych inwestycjach przybywa także rozwiązań proekologicznych, takich jak panele fotowoltaiczne, które gromadzą energię do oświetlania części wspólnych, czy ławki ładujące do urządzeń mobilnych. Takie udogodnienia przyjazne środowisku i sprzyjające oszczędnościom będą dostępne dla mieszkańców innego warszawskiego osiedla – NextUrsus przy ul. Posag 7 Panien 16.

Inteligentne mieszkania

Komfortowe, bezpieczne i pozwalające obniżyć koszty utrzymania mieszkanie, to rzeczywistość osiedli wyposażonych w systemy Smart Home. Nexity oferuje takie rozwiązanie we wszystkich swoich realizacjach.

W takie udogodnienie będą również wyposażone lokale w naszej najnowszej inwestycji na Ursynowie – LifeTown. System inteligentnego zarządzania domem jest już standardowym wyposażeniem w naszych projektach, które nabywca otrzymuje w cenie mieszkania. Przyszły właściciel otrzymuje podstawowy pakiet Smart Home – to, jak go wykorzysta, zależy od jego potrzeb, upodobań i aktualnych możliwości. A dzięki opcji swobodnej rozbudowy systemu, może go w każdej chwili modyfikować. Dzięki Smart Home, użytkownik może automatycznie wyłączyć ogrzewanie pod nieobecność, włączyć je, gdy zbliża się do domu, czy dopasować oświetlenie do pory dnia – wyjaśnia Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny w Nexity Polska.

Czym deweloperzy kuszą kupujących mieszkania?

Moda na zdrowy i aktywny tryb życia wkroczyła do projektów deweloperskich. Osiedla nie spełniają już jedynie roli „sypialnianej” – są zapewniającą jak najwięcej funkcji i udogodnień dla mieszkańców. O jakich atrakcjach mowa? Własna strefa fitness, boisko do gry w boule, przestrzeń rekreacyjna przy fontannie – to można znaleźć
w inwestycjach realizowanych przez Nexity. Na co jeszcze potencjalni nabywcy zwracają uwagę? Obok własnych miejsc parkingowych ważne stało posiadanie miejsca do przechowywania rowerów i dostęp do wózkarni.

Spersonalizowane rozwiązania

Część deweloperów oferuje również personalizację oferty wykończeniowej. W ramach takiego udogodnienia, zapewnianego przez Nexity (tzw. Studio Nexity), klient ma do dyspozycji trzy pakiety wykończenia lokalu pod klucz (panele, akcesoria łazienkowe, płytki, czy stolarka okienna i drzwiowa), możliwość dokonywania zmian aranżacyjnych oraz nawiązanie współpracy z architektami. Deweloper proponuje również klientom szyte na miarę ich potrzeb wcześniej wspomniane inteligentne systemy sterujące mieszkaniem.

 

Subskrybuj RynekPierwotny.pl w Google News

PODZIEL SIĘ:

OCEŃ ARTYKUŁ:

Komentowanie dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.

    Artykuły powiązane

    Regionalne

    Rynek nieruchomości

    Wiadomości

    Wnętrza

    Inne

    Udostępnij
    Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana

    Nowa odsłona RynkuPierwotnego została stworzona w oparciu o najnowsze technologie zapewniające szybsze działanie serwisu i maksymalne bezpieczeństwo. Niestety, Twoja aktualna przeglądarka nie wspiera tych technologii.

    Sugerujemy pobranie najnowszej wersji jednej z poniższych wyszukiwarek: