Echo Investment wprowadza mobilne rozwiązania bezdotykowe we wszystkich powstających projektach mieszkaniowych

Echo Investment S.A.

Data publikacji: 26.11.2020,

Data aktualizacji: 25.03.2021

Rozwiązania bezdotykowe w Echo Investment
Echo Investment wdraża rozwiązania, które poprawiają komfort życia mieszkańców osiedli. Czytaj dalej na rynekpierwotny.pl!

Chcąc podnieść poziom bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców, Echo Investment wprowadza we wszystkich nowo oddawanych osiedlach specjalną aplikację Blue Bolt, dzięki której użytkownicy będą mogli praktycznie bezdotykowo poruszać się po osiedlu. Rozwiązanie już funkcjonuje w warszawskim projekcie Reset II i w będącej na ukończeniu wrocławskiej Stacji 3.0.

Echo Investment od lat stawia na technologie zapewniające użytkownikowi komfort, bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Jako pierwszy polski deweloper, spółka wprowadziła do standardowej oferty lokale z inteligentnym systemem zarządzania mieszkaniem Echo Smart, dopasowanym do indywidualnych potrzeb właścicieli. Deweloper na bieżąco wdraża także kolejne innowacje, które pozwolą przystosować budowane przez siebie projekty mieszkaniowe do nowych warunków, w tym zadbać o podwyższony poziom bezpieczeństwa i higieny. W lipcu tego roku firma podjęła  decyzję o współpracy z NTT System S.A., polską spółką z 30-letnim doświadczeniem na rynku IT, która stworzyła i rozwija aplikację Blue Bolt.

Na bieżąco staramy się wyszukiwać i wdrażać rozwiązania, które poprawiają komfort życia mieszkańców naszych osiedli. Ze względu na to podjęliśmy decyzję, że aplikację Blue Bolt wprowadzimy do każdej nowej inwestycji oraz do każdego projektu oddawanego w 2021 roku i w kolejnych latach. Do podstawowych funkcji aplikacji należy ograniczenie konieczności dotykania rzeczy w przestrzeniach wspólnych – holach, korytarzach, windach czy klatkach schodowych mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży w zespole mieszkaniowym Echo Investment.

Funkcjonalne innowacje potrafią w sposób znaczący wpłynąć na komfort naszego życia. Nawet niewielkie codzienne ułatwienia, jak np. bezdotykowe przywoływanie windy czy otwieranie bram garażowych lub szlabanów, mogą podnieść poziom bezpieczeństwa mieszkańców inwestycji wyposażonej w aplikację Blue Bolt. Jej dodatkowym atutem jest możliwość zastąpienia kluczy, kart wejściowych i pastylek jednym urządzeniem smartfonem – mówi Tadeusz Kurek, prezes zarządu NTT System S.A.

W pierwszej kolejności Blue Bolt został wprowadzany w Resecie w Warszawie oraz w Stacji 3.0 we Wrocławiu. Już teraz trwają prace nad wdrożeniem rozwiązania w kolejnych projektach, w tym poznańskich Naszych Jeżycach i projekcie Enter, osiedlu KRK i Bonarka Living w Krakowie, a także w warszawskiej Stacji Wola.

Stacja 3.0 we Wrocławiu

Subskrybuj RynekPierwotny.pl w Google News

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ ARTYKUŁ:
Dodaj komentarz

    Artykuły powiązane:

    Oferty

    Wydawcą portalu RynekPierwotny.pl jest: PropertyGroup Sp. z o.o.
    Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana

    Nowa odsłona RynkuPierwotnego została stworzona w oparciu o najnowsze technologie zapewniające szybsze działanie serwisu i maksymalne bezpieczeństwo. Niestety, Twoja aktualna przeglądarka nie wspiera tych technologii.

    Sugerujemy pobranie najnowszej wersji jednej z poniższych wyszukiwarek: