Dantex po pierwszym kwartale: 15 proc. wzrostu sprzedaży r/r

Data publikacji: 06.06.2017, Data aktualizacji: 07.03.2019
Średnia ocen 4/5 na podstawie 2 głosów
:format(jpg)/articles/gallery/image/8483/7f638b.jpg)
Odnotowane wysokie wyniki w I kw. br. oraz rekordowe rezultaty osiągnięte w całym 2016 roku (879 sprzedanych lokali) pokazują, że na rynku panuje duży popyt na mieszkania usytuowane w kluczowych lokalizacjach Warszawy jak np. Wola, Żoliborz i coraz bardziej popularna Praga Południe. Dla porównania, w 2015 roku Dantex sprzedał 431 lokali, co oznacza, że w ubiegłym roku spółka podwoiła wynik.
– Obecna sytuacja na rynku mieszkaniowym jest dla Dantex korzystna i pozwala z optymizmem patrzeć na nadchodzące kwartały. Wyniki sprzedaży za 2016 rok przejdą do historii firmy. W pierwszym kwartale tego roku osiągnęliśmy o 15 proc. wyższy wynik niż w analogicznym okresie poprzedniego roku dlatego zakładamy, że tendencja wzrostowa utrzyma się przez cały rok. W naszej strategii inwestycyjnej kładziemy nacisk na dobór lokalizacji, zróżnicowaną ofertę mieszkań pod względem metrażu oraz atrakcyjność infrastruktury całego obiektu. Wyniki firmy za pierwszy kwartał potwierdzają słuszności konsekwentnie realizowanego planu – powiedział Marek Roefler, Prezes Zarządu spółki Dantex.
Deweloper realizuje obecnie 5 inwestycji: Osiedle Muszlove na warszawskim Bemowie; Miasto Wola, gdzie w marcu ruszyła przedsprzedaż szóstej, najbardziej kameralnej części inwestycji; Rondo Wiatraczna, projekt pełniący jednocześnie funkcję handlową, biurową i mieszkaniową; świetnie usytuowane Osiedle przy Arkadii; nowoczesny aparthotel WolskaKwadrat.
– Dbamy o to, aby portfolio naszych inwestycji było zróżnicowane. Poszukujemy lokalizacji, które charakteryzują się dobrą infrastrukturą i mają szybkie połączenia komunikacyjne z centrum miasta. Zróżnicowane metraże oraz funkcjonalnie rozplanowane pomieszczenia dodatkowo podkreślają wyjątkowość naszych ofert. To właśnie lokalizacja oraz bogata oferta metraży jest wspólnym mianownikiem wszystkich inwestycji Dantex. Atrakcyjny stosunek ceny za metr kwadratowy mieszkania do jakości wykończenia i dogodna lokalizacja korzystnie wpływa na wysokie zainteresowanie naszymi projektami – powiedział Marek Roefler, Prezes spółki Dantex.
W całym 2017 roku Dantex planuje wprowadzić do sprzedaży nowe projekty, jak i kolejne etapy dotychczasowych inwestycji, w 4 lokalizacjach Warszawy.

BrandLab oferuje swoim klientom doradztwo strategiczne w planowaniu i realizacji działań budujących reputację firm i ich marek.
Subskrybuj RynekPierwotny.pl w Google News
PODZIEL SIĘ:
KATEGORIE: