Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana

Nowa odsłona RynkuPierwotnego została stworzona w oparciu o najnowsze technologie zapewniające szybsze działanie serwisu i maksymalne bezpieczeństwo. Niestety, Twoja aktualna przeglądarka nie wspiera tych technologii.

Sugerujemy pobranie najnowszej wersji jednej z poniższych wyszukiwarek:

Poszerzona rzeczywistość

Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl
Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl

Data publikacji: 29.01.2018, Data aktualizacji: 21.03.2019

Średnia ocen 5/5 na podstawie 4 głosów

Poszerzona rzeczywistość
Marketing w dzisiejszych czasach to ciągły wyścig o uzyskanie przewagi konkurencyjnej w otoczeniu wolnej gry rynkowej. Technologie, które uznajemy dziś za rewolucyjne, w ciągu 3 lat zmieniają się w anachroniczne. Nowe pokolenia, które wchodzą na rynek w roli nabywców, to Klienci o zupełnie innym spojrzeniu na rzeczywistość, zupełnie inaczej myślący o jeszcze szerszym spektrum widzenia zagrożeń i szans.

W czasach globalnej wioski sami wybieramy, jak chcemy żyć, czy potrzebujemy nabywać określony przedmiot, czy wystarczy go tylko czasowo eksploatować (Ekonomia Współdzielenia). Jedną z najnowszych technologii, która jest dobrze dopasowana do społeczności mobilnej i która ma szansę zdominować rynek w ciągu najbliższych lat lata, jest Poszerzona Rzeczywistość (Augmented Reality). W skrócie jest to kompilacja otaczającej nas rzeczywistości z rzeczywistością wirtualną. Rozwój tej technologii ma szansę całkowicie zmienić sposób prezentacji nieruchomości deweloperskich. Wyobraźmy sobie sytuację, w której nasz Klient pojawia się na budowie w momencie fundamentowania i uruchamia kamerę swojego smartfonu, kierując jej obiektyw na teren, na którym ma powstać nasza inwestycja. Jego oczom ukazuje się gotowy budynek z elewacją, wejściami do klatek schodowych, detalami wykończeniowymi, a na boku ekranu Klient dostaje informacje o wolnych apartamentach, cenach, walorach okolicy, etc. Kilka lat nasz zespół  jako jeden z pierwszych w Polsce zbudował w pełni funkcjonalną makietę 3d inwestycji mieszkaniowej, która w zamyśle miała się wyświetlać na ostatniej stronie klasycznego folderu, po użyciu kamery pracującej w środowisku IOS i Android. Cała próba wyszła pomyślnie, a dzięki aplikacji można było wchodzić na poszczególne kondygnacje, oglądać detale poszczególnych apartamentów. Wszystko za pomocą smartfonu i aplikacji, bez konieczności stosowania okularów i innych niewygodnych gadżetów.  Udany przykład zastosowania poszerzonej rzeczywistości znajdziecie Państwo w przykładowym video.  

 

Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl
Witold Żółtek - MarketingDewelopera.pl

Marketing Dewelopera to zespół z dużym doświadczeniem we wdrażaniu nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań biznesowych w branży deweloperskiej.

Subskrybuj rynekpierwotny.pl w Google News

PODZIEL SIĘ:

KATEGORIE:

OCEŃ ARTYKUŁ:

Komentowanie dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.

    Artykuły powiązane

    Nagrody i wyróżnienia

    Nagroda Forbes 2022
    Nagroda Forbes 2021
    Nagroda Digital Excellence Awards 2022
    Nagroda Laur Klienta 2023
    Nagroda Dobry Pracodawca 2023
    Nagroda Gazele Biznesu 2023